Turbomotory ladíme tak, že mají rychlejší reakce na plyn, dřívější nástup točivého momentu od nižších otáček, ale s plynulým zátahem bez tzv. „turboškubnutí“ tak, aby nedocházelo k poškozování spojek, setrvačníků, silentbloků atd. Odstraňujeme tzv. hluchá místa tak, aby motor měl citelný zátah v celém rozsahu otáček. To vše při snížení nebo zachování spotřeby paliva za určitých podmínek, někdy až o 2 L. U kamionů např. nižší o 2-6 L.
Na přání klienta dokážeme naladit motory i na ostré charakteristiky a velmi vysoké výkony.
Atmosférické motory ladíme tak, že mají rychlejší reakce na plyn, dřívější nástup zátahu od nižších otáček, odstraňujeme i tzv. hluchá místa. Což je většinou mnohem důležitější než samotný výkon, který se dá u atmosférických motorů navýšit zhruba o 10 – 15 %. To vše při snížení nebo zachování spotřeby paliva za určitých podmínek, dle konkrétního motoru.